TWOJA PIERWSZA LEKCJA JOGI

10 Grudnia

W pierwszej połowie miesiąca 10 grudnia o godzinie 18:30 zapraszam Cię na „Twoją pierwszą lekcję”.

To idealna okazja dla osób, które chcą poznać czym jest Ashtanga Joga i czy są na nią gotowi.

 

Nauczę Cię:

-prawidłowej postawy

– prawidłowego oddechu

– koncentracji

– Powitania Słońca a

– 3 pozycji kończących serię oraz relaksu   

 

Po „Twojej pierwszej lekcji” bez przeszkód możesz dołączyc do regularnych grup. Stopniowo przyuczany/a przez nauczyciela do kolejnych asan, będziesz rozwijał/ a się w swojej praktyce.

 

Cena lekcji: 50zł

Czas trwania lekcji: 18:30-20:00

Cena karnetu po „Twojej pierwszej lekcji”: 190zł

INTENSYWNY KURS ASHTANGA JOGI

14 STYCZNIA DO 3 LUTEGO
W styczniu (14.01) zapraszam Cię na Intensywny Kurs Wprowadzający do Ashtanga Jogi.
Kurs obejmuje:
– 3 spotkania (1,5h) Piątki 18:30-20:00
– 3 wykłady wprowadzające do Ashtanga Jogi (Q & A)
– Nauka Powitania Słońca A i B
– Nauka pozycji stojących oraz zamykających sekwencję
– 3 tygodnie praktyki w ramach grafiku szkoły
Terminy spotkań:
*14 stycznia/ 21 stycznia / 28 stycznia – 18:30 – 20:00
kurs dla grupy początkującej (piątek)
*17-20 stycznia/ 24-27 stycznia/ 31 stycznia do 3 lutego- praktyka w ramach kursu według grafiku szkoły
Co ode mnie otrzymasz ?
– Materiały szkoleniowe o Ashtanga Jodze
– Wiedzę praktyczną i teoretyczną o Ashtanga Jodze
– Stałą motywację do praktyki Jogi
– Lepsze samopoczucie
– Przynależność do grupy
Koszt Kursu:
– 240zł
– Studenci / uczniowie zniżka 20 %
Po zniżkę skontaktuj się z prowadzącymi przed zakupem kursu.
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wpłata przed rozpoczęciem kursu. Rezygnacja lub nieobecność nie zwraca opłaty za kurs.
Zapisy:
Rejestracja od 1 Grudnia

MYSORE CLASS

Poniedziałek – Czwartek 06:00-08:30
Poniedziałek – Czwartek 17:00-19:30 
Niedziela 09:00-11:00

Niezwykłość ashtanga jogi znakomicie obrazuje praktyka w stylu Mysore. Nazwa ta pochodzi od nazwy miasta w południowych Indiach. Na zajęciach Mysore po wcześniejszych wskazówkach nauczyciela wykonuje się samodzielnie sekwencje asan ułożone przez Sri K. Pattabhi Joisa, w tempie dostosowanym indywidualnie do rytmu swojego oddechu. W praktyce niezmiennie obowiązuje ta sama kolejność asan, natomiast zakres i stopień zaawansowania wykonywanej sekwencji może ulec zmianie. To niekończąca się przygoda ponieważ sekwencje są na tyle rozbudowane, że nie starczy życia, żeby je wszystkie opanować, dzięki temu zawsze ma się przed sobą jakiś cel.

 

Kto może praktykować jogę w stylu Mysore?

Każdy bez wyjątku! Jest to indywidualna forma praktyki, w której każdy uczeń wykonuje sekwencję dopasowaną do swoich możliwości i samopoczucia w danym dniu. Na zajęciach Mysore nie musisz się do nikogo dostosowywać i czekać, aż nauczyciel powie ci co dalej robić. Nauczyciel podpowiada, koryguje, pomaga pogłębić asanę, uprzedza przed ryzykiem, a także wskazuje, w jaki sposób przygotować się do danych asan, pomaga zrozumieć ograniczenia, a czasami powstrzymuje nadmierne aspiracje i pomaga radzić sobie z bezradnością.

Dzięki powtarzalności sekwencji, można lepiej dojrzeć zachodzący w ciele zmiany. O wiele lepiej jest pogłębiać praktykę stopniowo, w miarę otwierania się ciała. W ashtanga jodze oznacza to najpierw pracę nad wzmocnieniem w pozycjach stojących, potem rozciągnięciem w skłonach do przodu, następnie w wygięciach do tyłu, potem otwieraniem bioder itd. Także warto jest powtarzać sekwencję, aby zmiany były szybsze i trwalsze.

LED CLASS

PIĄTEK 6:30-08:00
29.10.21 17-18:30

Led class (zajęcia prowadzone) są bardzo ważnym uzupełnieniem praktyki Mysore, niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w Ashtandze czy doświadczonym praktykiem.

 

Podczas zajęć  nauczyciel przywołuje nazwy asan (pozycji) i rozlicza je w sanskrycie.

 

Wymienia każdy wdech i wydech instruując Cię w jaki sposób wejść i wyjść z asany.

 

Podążanie za tempem nauczyciela jest świetną okazją, aby upewnić się, że nasza praktyka wykonywana jest w odpowiednim rytmie.

 

Led class zaszczepia w Tobie dyscyplinę i pomaga budować siłę psychiczną i fizyczną.

 

Dodatkowo pod koniec zajęć, nauczycielka prowadzi nas przez pranayamę Nadi Shodhana oraz głęboki relaks prowadzony.

 

Zajęcia Led odbywają się raz w tygodniu.

PRANAYAMA & MEDYTACJA

Nów i Pełnia księżyca

Uwielbiamy Moon Days!

 

Jogini praktykujący regularnie Ashtanga Jogę (6 dni w tygodniu ) traktują dni księżycowe jak mini wakacje! Dodatkowy dzień w tygodniu daje nam opcje dłuższego pospania i regenerację.

 

Dlaczego tak jest ?

Guruji mawiał, w wolnym tłumaczeniu :”Dwie planety, jedno miejsce, bardzo niebezpieczne”. Dokładnie miał na myśli, że w te dni Słońce i Księżyc są w jednej linii względem położenia Ziemi. W związku z tym ich siły grawitacyjne są ze sobą połączone i tym samym bardziej  na nas oddziaływują bo przecież składamy się z ok 70 % z wody. W pełni przypływa nam energii i praktykując w te dni moglibyśmy chcieć zrobić więcej, mocniej i moglibyśmy zrobić sobie krzywdę. W nowiu z kolei odpływa od nas woda i energia, a stawy robią się „suche” to mogłoby również przyczynić się do kontuzji.

 

Odpuszczenie praktyki w moondays to idealny moment na praktykowanie innych członów 8 stopniowej ścieżki jogi. Popracujcie nad jamą i nijamą.

W dni księżycowe spotkajmy się na medytacji I warsztatach na naszej Shali

 

20.10, 04.11, 19.11, 04.12, 19.12